Strony

Witam Was moi drodzy, cieszę się, że tu trafiliście!

Może najpierw coś o mnie. Jestem Iwona, studiuję kosmetologię w Krakowie i aktualnie zaczynam 3 rok studiów. Moją pasją jest kosmetologia i podróże, dlatego właśnie założyłam tego bloga.

Mam zamiar publikować tutaj posty z wiedzą merytoryczną, porady i polecenia kosmetyków, a także czasami przeplatać tematy kosmetologiczne z tematami podróżniczymi. Postaram się wlać w te posty dużo radości i humoru, a także zawrzeć w nich przydatne informacje. Posty będę się starała wstawiać dwa razy w tygodniu, ale wiadomo - zobaczymy na co czas pozwoli.

Mam nadzieję, że zostaniecie tu na dłużej :)

W razie jakichkolwiek pytań - zapraszam do zadawania ich w komentarzach :)


Chciałabym też zaznaczyć, że jeszcze nie mam tytułu kosmetologa - został mi ostatni rok studiów, aby być licencjonowanym kosmetologiem :)

Brak komentarzy: