Strony

Dzisiaj przychodzę do was z trochę innym postem, a mianowicie post ten będzie bardziej podróżniczy! :)

Ostatnio spełniłam jedno ze swoich marzeń, a mianowicie lot paralotnią.

Lot odbył się w okolicach Krakowa, dokładniej w Kasinie Wielkiej, blisko Kasina Ski&Bike Park. Od razu muszę zaznaczyć, że trzeba trafić z pogodą, ponieważ jeżeli będzie padać lub nie będzie wiatru, nie można wystartować, dlatego warto nawet w dzień wyjazdu sprawdzić pogodę (a jak wiadomo, w górach ta pogoda jest bardzo często zmienna).

Sam lot był cudowny, trwał około 15/20 minut, a widoki były niesamowite! Było to przyjemne szybowanie w powietrzu. Oczywiście leciałam z instruktorem, nie sama, ponieważ ja nie mam kursów! Ja zakupiłam lot na stronie prezenty marzeń (jest tam też wiele innych lokalizacji skąd można latać paralotnią). Trafiłam na bardzo miłych i zabawnych instruktorów, także polecam! Wykupiłam również nagrywanie i zdjęcia, dzięki czemu mam fajną pamiątkę z tego wyjazdu. Cały lot mam nagrany z kamerki gopro, którą ja trzymałam w ręku. 

Jeśli ktoś lubi takie przeżycia, nie ma lęku wysokości (a nawet jeśli ma, warto go przełamać lotem!) to polecam bardzo serdecznie! Zapamiętam ten lot do końca życia!








Od razu chcę zaznaczyć, że to nie jest żaden post sponsorowany! Nic z tego nie mam, normalnie płaciłam za przelot, ale było fantastycznie, bardzo mili ludzie, dlatego postanowiłam się tym z Wami podzielić. Może akurat kogoś to zainspiruje i sam skorzysta lub sprawi taki prezent komuś bliskiemu :)

Brak komentarzy: